Saturday, April 9, 2011



Yuhuu!! Im back! [back sejurus published post before, (sekoh)].

Iyah...papolah rtok tek org Kuching......? Sabtu tok bah, mestilah jalan jalan d Spring, Sarawak Plaza, India Street, ney tauk temu artis Hindi, nak rezeki khau. Aku tek g Spring (semestinya, hokay), kakya g ngga CLASH OF THE BAND.

Wahhhhhh...!!! Cney ya??

D amphitheater lah..

Cney ya?

Haih. Tekok palak. D sebelah Sarawak Club, seberang Dewan Suarah Kuching lerrrrrrrrrrrrrrr.......

Apa ada di sia?

Org battle of the band lah. Nauzubillah.

Rami x? Mcm best jak. Gyk maseh ka?

X rami. Best juak, pi xda org glak. Xda gyk dah. rtok last. marek ngan rtok.

Apa aku xtauk hor??

Yahhhhh...tok lah aku nak madah. Asanya rami org xtauk hal tok. Aku pun xtauk. Limpas tek ngga mcm rami rami suam kuku jak. (camana itu?) So kira mok ngga ngga apa di sia. (Foret melanda). Parking d reservoir sia. Otw jalan to tempat ya, mcm bnyak jak sign nunjok parking k sapa2 nak ngga clash of the band ya. eee... dlm hatiku. Mcm happening jak tok. Pi, xda juak keta bnyak ney park. Lengang jak jeraya, and parking dlm ya. Heran nyaweku. Dah sampey sia, ngga nang sejemput jak org ngga. Pi tetamu undangan, nang boleh tahan. Dak Ramli Sarip, Mus May, Tom Anuar, Ali XPDC, ada gyk aku x ingat sapa nama, Zakiah Anas, ada gyk artis lain. Ada Minister of youth and sports juak, Dato' Ahmad Shabery Cheek. Artis lain ada juak. Aku x ingat nama. Ada menteri gyk ya, pi org xda. aduh aduh. malu eh.

Bukan nak mengangkat artis, pi tetamu gya, jarang nak g Kuching tok, unless ada special occasion. Pi occasion tok mcm xda org. Salah siapa sebenarnya? Salah org promote ka? X mena2? Aku pun xtauk. pi mcm malulah,, xda org glak, applause pun semadi nadai. Mcm aku jak loba nepak tngan masa ya. Sian eh. Mun dapat benda tok, polah advert nak org mena2 senang nak ngga. Genti ada rami dtg. Dpt juak bakat org kita tok ditauk and disokong oleh kita mpun juak nak. klah. itu aja.