Tuesday, March 1, 2011

mcm2 cerita




As salam March. Hello, how do you do March? Going alright? I hope so. 1st Mar. mcm ordinary days jak. Angol jak polah keja rtok. gago ngan rambut malar gugok d meja, lengan(gatal gatal oleh nya. kedak knk keletek jak), kaki x betol berlipatlah lalu krem. palak penin ngga pc lah. nang mcm mcm. angol kali. mun cuti x angol aku. eyerr..nang mok cuti juak. restless aku d opis. kejap nait krusi, kejap turun. mun dah dtg boring, musing musing krusi. Nasib aku ada cubicle dkmpun. X org ngangak mulut ngga gajah berpusin atas krusi.

aok tek koh..pc aku flat screen monitor!! iyah....!! bagey lah kompeni kmkorg jak berisik flat sreen. skalo kau joan! aku ngan kwn ku jak dpt. pa tek kmkorg ada ngekot training pkey software baru. lalulah diberik flat screen.. alulah ada neighbor blakang cubile aku mala jak sakit ati mun ngabas kejap d cubicle aku tek..hahah. nadiah nadiah. wpun nya flat, x juak aku heran. sama juak nya pc koh. sakit gyk ada mata ku ngga flat screen ya. bukan apa, d department mekorg ya, pc kedak ada enjen kereta blakang nya ya, nang x bertukar2. yalah nya lamak keja sia nang x penah dpt flat screen. tang aku jak nak belom stahun jagong lam tin dah dpt flat screen. Thank you boss. Haha. sakit ati nadiah oleh aku lak.

Bulan May tok, kwn ku nikah. bulan 7 kazen ku ngan kwn ku nikah. baju k pegi xda. Amma ku pdh pkey jak baju nak ada. x ko buang duit molah baju. Ya ampun..mun jak bdn ku tek menten kedak kakak pelakon ayu raudhah ya, (sapa namanya tek?) x ku gago bercarik kain nak molah baju eh. mak.. mak.. ktk x ngga bdn kmk tok kedak gajah berdiri berbaju kurung ka? nunggit jak kain part burit ya mun makey baju lamak. Mun dah pengilan, mestilah ngegeh dikit. bila gyk ko nak ngegeh gya? opis? jaoohhh pey siburan nun aku nak gya. g opis gyk x bersisir rambut. aritok jak lah k. sisir x temu. paksa aku nyisir k jarik. -ko asa model pantene ngan sunsilk ka joan?- nasib jak aku slalu dtg opis sejam awal. xda juak org ngga. dak cleaner jak ngga. pi x juak cdak merati or berkata apa2 glak ngga rambut aku gya.

Adakah

  1. rambut aku sentiasa gya wpun kak bersisir and cdak dah biasa ngga setiap pagi?
  2. cdak gerun ngga rambut ku ngalah rambut singa pi takut nak nego, coz takut aku dtg moha kedak 10 kali singa?
  3. cdak ngga aku kedak artis Hollywood nak x gago ngemas dirik mun kuar gya jak? eyer!
  4. rambut aku menten kck sbenanya?
  5. cdak asa fesyen rambut ya nang style/out of bed tek/street fashion? hahahah!
aku pun xtauk. susah menar aku nak madah. klah sekalian. lak aku bercerita gyk k. ney tauk kaktok ada idea nak bercerita.