Monday, February 28, 2011

:[




Hello. x berasa hor. dah March 2011 eh. Mcm kejap jak New Year. bukan New Year gong xi fa cai k. hahaha! new year bnyak juak resolution nak. ada juak cdak kah resolution d status facebook. biasalah ya. k ingat2 dkmpun. emo boleh x? boleh lah.

sik suka mun org misintepret apa dikelakar kita. kita kelaka bagus niat di hati, nya cuba kelakar ngan org lain, lain gyk maksudnya. the other way round. haih. pa motip polah gya? pakey best crita ngan org ka? (lalu emo. post tok nang nak meluah perasaan juak sbenarnya.haha)

d facebook lain gyk cita, mun kita polah status gtok or gya ka, adalah org terasa. maka xda pun kita molah salah ngannya koh. terasa segal kau nang x suka aku nak? malar stalk stalk facebook aku nak? nak nak nakkkkkk?? kakya mun kita reply komen, and ada org reply komen mcm kita pdh lain dari apa dipikirnya. bunyi mcm kecik ati. haih haih. xda aku nak polah gya geng. kau jak terasa. xpat kah kita tok berpikiran luas ckit? jgn selut glak pikiran bah. dah kau terasa, kita x bertegor, apa cita pasya?? x guna nak? mun kita tek anok directly, and x masok akal, kau nak terasa, gohetlah. nang masok akal pun kau terasa. kdg2, even goodfren pun nya, mun tetiba terasa or kecik ati ngan bnda benda nak x patut dikecik-atikan, ngerenyam juak ati tok nak nego. mintak maap lah sapa sapa yg terasa. I have to. you are 26 yrs old now dear, we knew each other for almost 10 years. i thought kau dah tauk perangei aku gney. you are not suppose to kecik ati gya. apa direply kau ya polah aku reply cara gya. Almost 10 yrs dear! x spatutnya kau gya gyk. I'm sorry what I've done. pi, i'm very sure apa nak dipolah aku ya, xda niat nak offense. ada org pdh, kdg kdg kita x sedar apa dipolah kita ya sak ati org ka, nyuroh org terasa ka, pi nak tok, mena mena xda polah papa. tapi sorry lah k mun ya polah kau kecik ati.