Friday, December 24, 2010

Wuh!! X lamak gyk tuh tahaozen ihleven!!!! ada molah resolution? mesti ada nak? becoming better?? yeah...lame resolution. hehehehhe.. me? I have no resolution at all! every year no resolution. coz, ada resolution pun, x juak ngekot. resolution everyday jak. So that, it always reminding me becoming better/no repeating mistakes/etc.. Hey, org molah mistake nak repeat repeat pun xpa. We are all humans after all. Today pegi...WINTER VILLAGE. Di mana ya? di belakang padang jubilee d pending. Blakang sekolah cina x ingat nama nya. Apa ada sia? Ada winter village lah! hahha. kaktok upload pic. ada amik pic juak kit kit. yer.. Best x? Nak padah best.. x juak. Coz, what I expect x kdk apa yang I expected.Ingat ada snow benar, mcm ice kdk snowlah..padu only FOAM!! Aduh.. mcm winter x jadi. Sejok lam ya adalah becoz of aircond. Maka one of the major communications network mpun event. Polah lah mena mena kit hor. Sokay. papapun tengok dkmpun. Masok RM5. Sampey 2nd January 2011 jak. Yep, fee masok agak mahal, pi sokay. Jgn x ngga.





Yes. Welcome!






I've nothing to say ngan pics tok. Coz kepak glak.