Tuesday, December 14, 2010

Apa dirasa ktkorg mun ada org ajak bergambar?? Mesti ada nya dah nyedia jarik k molah peace, dah redi mulut senyum, ngato ngato rambut, bertnyak ngan org seblah "ok ka rambut aku?/muka aku ok x? ada papa x?/ok ok. ko belah nun ckit/ belah tok oi! belah tok! berdiri seblah aku!/ and etc) Tapi aku, diam jak. Bukan diam diam jak. Utak generate, "adoh2! gney aku nak bergambar tok.." Yes, I would definitely saying that. Badan makin mengembang. Posing gtok, gya, memang nampak gemoknya. Nahan napas pelek juak upa. Kedak muka org sesak napas. Org padah mun makey baju itam x nampak glak gemok, tapi, recently, I wore a black baju kurung, and ada org ajak bergambar. So, I was thinking, "nasib makey baju itam, x juak aku cuak ney." Very the kondifen. Dah bergambar gambar without ngga hasil nya immediately (ie. lepas amik gambar, cgek cgek, mesti ngga gney upa. Then amik gmmbar gyk). Dah puas bergambar, ngga hasilnya, hmpphhppffftpptppfftttppffpttttttppfhhthh... MASEH NAMPAK KETEBAMAN NYA! GODAMMIT! yer.. Just ada cgek jak gmbar mcm ada kurus ckit. Tym ya aku dgn kuat nya padah "ee..kck gambar ktkorg ctok. Tok jgn didelete ar" Ada objective sbenanya. Tapi mun org ngga aku dari tepi ya, nang aset depan and belakang mancit jak. Perut pun mancit abis.

Susah mun gtok. I need to calm, smile dgn kondifen, mun org ajak bergambar. So, to do that, kuruslah nak.huhuhu