Friday, November 26, 2010

Kmk bukannya

Geram ngan my Celcom's number. Nombor ya jarang dipakey nombor ya juak org salu nageh hutang, tnyak hal credit card lah. Haih! Menakjubkan juak ktk owh Celcom Joanna. Err.. bukan my debts. Tapi maybe org yang pakey previous number ya. Nya empuan. And hal credit card ya I have no idea lalu. Bila masa aku mok apply credit card?? Bila masa aku agak bank ya owh. Juz agak and tnyak procedure jak ya ada, pi details nang xda merik terus. Then how cdak dapat nombor ya?? aie aie... ngutik.

Mun nageh hutang TM ya nang salu. Dah hutang RM1490. Gila ka apa ktk kak makey tepon gya glak. Kmk ditepon org kak. Lelah kmk madah cdak salah nombor. Mun dah utang bnyak glak lari, mun x tukar nombor. Nyusah org nar juak. Dah usually laki yg gtok. Tapi but then, nya ya tek empuan. Lelah aku bertepon TM madah jgn kol nombor Celcom aku gyk, coz org yang dicarik ya xda k nombor ya gyk. Tapi sikkkkkkkkkkkkkk...nang x dgr hajar. Diteponnya lagyk. Okay, x nyalah cdak. Pi nyalah empuan ya. Ada colleague empuan ya juak msg. Lelah juak aku cuba kol ngan org yang malar carik nya madah nya x pakey nomor ya gyk. Mun x aku jak belakon jadinya kotan dah datang gila tek. Aku yang empunya nomor itu, yang x kenal cdak pandey tauk cerita cdak indah thru msg msg2 cdak. Best alu. Haha! Pi bukan aku yang msg msg juak k. PORET~~

I wish I remember your name. Pi unfortunately x ingat. Mun dah utang bnyak digumpol, lari. Pi lari lari ktk kak, ur not that smart. Through ur ic no. org akan dapat carik ktk juak. (mcm nya maca tek. haha!)

And ada juak org nnyak aku ada x apply credit card. Tok nama empuan nama lain gyk. Haieeee.....eeeeee........ udah madah "cik, cik salah nomor. Saya x apply watever credit card pun. No ic yang cik cakap tadi pun bukan nomor ic saya. Maaf ye cik.." Aku gyk yang bersori ngannya. Ingat x tepon gyk, x lamak kakya ada gyk tepon. uhuhuhu.. Nak nangis aku.

Nomor aku memang x sesuci yang aku sangka.