Wednesday, October 6, 2010

Recently, lunch sandwich jak jak. Beli and nait atas gyk ke kantor and bedal depan pc. Lagyk un ada juak kwn x kuar makan. X sunyik glak. Ada neman k kakar. Yer..bloya jak tauk. Rasa mcm addicted jak ngan sandwich 1st floor ya. Especially tuna sandwich. Even with the price of RM3.50 (quite costly for a sandwich), aku x duli. Mesti meli sandwich ya. The tuna spread nang banyak. Generous eh! So, I always buy it together with 2 packs of guava slices. Btw, the sandwich ada 3 slices in a pack. Slicesnya macam 3 keping segitiga ya. Ada juak sandwich lain, beef, ham, chicken, salad, and others x ingat. But tuna sandwich is my choice. Nya ada mcm hot ckit lah. Nyaman eh! Isok beli gyk! Yeay! But today I bought chicken sandwich. Mok tukar selera. Pi x ngenak ngan selera. Makan 1 slice jak. Nya macam manis ckit. Pelek juak asa. Nasib x kedak gula batu. Xda onion. Tuna ada, maybe onion dlm tuna ya pakey ilang bau hanyir. Asa aku lah. Pi mulut ku berbau lepas ya. Paksa mala jak ngunyah chewing gum pas makan. (Eh....gago nak berpadah indah.)

Its a bakery shop actually.. roti dijual kedak kedey roti biasa. Pi nya no cakes, limited choices of breads. Nya maybe cater for pekerja d shopping complex ya jak li. Aku rasa owner bakery ya boring ngga muka aku. Pi x juak eh. Asal ku dtg, mesti bloya. Pi kali dalam atinya nahan jak nyawa. Eh. xjuak, aku merik duit bah. OOooooo...alu melelat..

Klah. ya jak. hal sandwich ku jak tek....