Monday, September 20, 2010

more beban.huh!

Komplen Complaint Merungut. Hati manusia nang x penah berterima kaseh, and puas hati.

Dalam sehari, I managed to complete 2 jak companies. I do my best, kata dirik ku tek. 2 companies ya jak dah polah aku stress and tension. hahah! gasak jak. Tapi, dapat juak elek elek carik data, carik lagu pakey dengar, type msg reply reply gyk ya tym keja. Nang x busy lah.
Sekali one day, my editor nunggah aku, discussed bout my improvements, my mistakes yang salu aku polah, etc..suk lah aku dgr tek, aok aok dgn apa dipadahnya. Then the last sentence nya padah is

Editor : I think you should increase your production. Can you increase it
to 5 companies?
(Kinek kinek asa nak pisan/san buyan/muntah ijo ku nengar. 5 companies ya gyk macam seminggu ku molah. Like forever! )

Manusia x pndey puas hati : 5?! Can i make it 3? teeheehee..
(Pandey bertawar ku ngannya. Nahan ati jak editor itu dgr pa padah aku.)

Editor : Our goal is to produce 5 companies a day actually. But thats okay.
You can produce 3 companies. But the goal is 5. Don't take to long
with one company. Slowly you can increase it to 5. Okay?

Manusia x pndey puas hati : Err.. Sure! I do my best.
(pppfffttfppffttfppp..Uwaaa!!!! kpphhpffttppftthhtfp kjppffttfppf sampey ke tempat dudok.)


5 companies? Nak mati leput. Tapi nak, kotan ku mala ngingat 5 companies pelu dipolah sehari, xda ngantok ku datang eh. Msg hp datang pun x diduli. Yer..hardworking la? Cet! So, the dialog is on last Wednesday. Friday I managed to complete 3 companies. On Monday, that is today, I managed to complete 4 companies. EYERRR...bangga eh!BANGGA! (Pelu ngeso ka? Pelu eh!)

Tapi error pun mesti bnyak nak?hmm....